مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 08:252020-12-28بين الملل

نظرسنجی| هیچکدام از احزاب رژیم صهیونیستی فعلا حائز اکثریت کنست نمی شوند


پیمایش افکارسنجی جدید در فلسطین اشغالی نشان داد نه حزب نخست وزیر رژیم صهیونیستی و نه دیگر احزاب رقیب او فعلا نمی توانند در انتخابات به اکثریت کرسی های کنست برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز حدود سه ماه به برگزاری انتخابات سراسری مجدد در فلسطین اشغالی باقی مانده، نظرسنجی ها نشان می دهد که هیچکدام از احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی مسیر قطعی برای کسب اکثریت کرسی های پارلمان این رژیم (کنست) ندارند.

بر اساس این پیمایش که توسط شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام شده، حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اکثریت خود در کنست را از دست داده اما همچنان با 28 کرسی از دیگر احزاب جلوتر است.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، نتایج این نظرسنجی نشان داد که بعد از لیکود، حزب امید جدید به ریاست گیدئون سعر هم حزبی پیشین نتانیاهو می تواند 19 کرسی در انتخابات بیست وسوم مارس 2021 به دست بیاورد.

بعد از این دو، احزاب یش عتید به ریاست یاییر لاپید با 16 کرسی، یامینا به ریاست نفتالی بنت با 13 کرسی، لیست مشترک اعراب با 11 کرسی، شاس و اتحاد یهودیت توراتی با 8 کرسی، اسراییل بیتُنا به ریاست آویگدور لیبرمن با 7 کرسی در رتبه های بعدی قرار خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی| هیچکدام از احزاب رژیم صهیونیستی فعلا حائز اکثریت کنست نمی شوند

نظرسنجی| هیچکدام از احزاب رژیم صهیونیستی فعلا حائز اکثریت کنست نمی شوند